Navigatie

Vraag en antwoord

ALGEMENE VRAGEN
 

-ARMBANDEN-

Hoe moet ik mijn pols opmeten?
- De juiste maat van je armband kan je gemakkelijk bepalen door een centimeter te nemen en onder je polsbotjes (richting je elleboog) de omtrek van de pols strak op te meten.
- In het keuzemenu kan je kiezen uit verschillende maten, je kan dan de dichtsbijzijnde maat kiezen. 
- Reken geen extra ruimte bij je polsomtrek, dit doen wij al voor je.

Ter referentie: de gemiddelde herenpolsmaat is 18 cm.

Mijn polsmaat staat er niet bij, wat nu?
Neem contact op via e-mail (info@byjulian.nl) of het contactformulier en dan bespreken we de mogelijkheden.

Wat is de garantie op de armbanden?
Er zit 3 maanden garantie op de armbanden van by Julian. Als er binnen deze termijn iets mis is met het product kun je contact opnemen via info@byjulian.nl. Dan repareren we deze of we sturen je een nieuwe toe.
Let op: wij geven geen garantie op schade en/of verlies van onderdelen door schuld van de klant. Hieronder valt verkleuring van het leer/houten kralen, het loslaten van leer uit de sluiting en ook schade door het dragen van de armband onder de douche. Dit geldt uiteraard niet bij de armbanden waarbij expliciet staat aangegeven dat ze onder de douche gedragen kunnen worden.

Zijn leren armbanden waterproof?
Leer is een natuurlijk product wat niet bestand is tegen water. Natuurlijk is een beetje water geen probleem. Maar ga er bijvoorbeeld niet mee zwemmen, douchen etc. Het leer kan dan gaan scheuren/breken of loslaten uit de sluiting.


Wat zijn jullie onderhoudstips?
- Vermijd chemische middelen zoals parfum en vermijd chloor en zwavelhoudende substanties.
- Laat je armband niet nat worden. Ga er niet mee onder de douche of zwemmen. Het elastiek kan hierdoor gaan uitrekken of leer kan gaan scheuren/breken of loslaten uit de sluiting.
- Om lang plezier te hebben van je sluiting raden we je aan de logokraal of sluiting aan de bovenkant van je pols te dragen. Met name bij een zittend beroep waarbij je veel met je pols over een bureau schuift kan dit schade veroorzaken.



-LEVERTIJD EN VERZENDING-

Wat is jullie levertijd?
- Alle armbanden worden door ons in ons atelier in Hengelo op maat voor je gemaakt. Hierdoor bedraagt de levertijd 1-3 werkdagen.
- Alle overige artikelen (indien op voorraad) worden binnen 48 uur verzonden.
- PostNL bezorgt onze bestellingen en streeft ernaar het pakket (van dinsdag t/m zaterdag) binnen 24 uur te bezorgen.


Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland:
- Alle armbanden en kleine artikelen die door de brievenbus passen € 3,95 (met track en trace)
- Alle overige artikelen € 5,95 (met track en trace)
Gratis bij verzending boven de € 50,-

Verzendkosten naar België:
- Alle armbanden en keine artikelen die door de brievenbus passen € 4,95 (zonder track en trace)
- Alle overige artikelen € 8,95 (met track en trace)
Gratis bij verzending boven de € 100,00 

Heeft mijn verzonden bestelling track en trace?
Alle bestellingen die binnen Nederland worden verzonden hebben een track en trace code. Deze code krijg je toegezonden nadat je bestelling is overgedragen aan PostNL.
Alle pakketten die naar België verzonden worden beschikken ook over een track en trace code. Helaas is deze optie nog niet beschikbaar voor brievenbuspaketten.


Kan ik mijn pakket ook ophalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Wij bieden alleen de mogelijkheid om alle bestellingen te versturen. Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Ik wil mijn armband retourneren, wat nu?
Je mag je bestelling binnen 14 dagen retour sturen, mits je bestelling in originele staat is. Dat wil zeggen dat het artikel in de originele verpakking zit en dat het artikel niet beschadigd/gebruikt is. 

Hoe werkt jullie retourprocedure?
- Stuur ons vooraf een mail via info@byjulian.nl of gebruikt het contactformulier om aan te geven dat je je bestelling wilt retourneren.
- Voeg het retourformulier toe aan de retourzending.
- Stuur je retourzending in de originele of een soortgelijke verpakking naar:
   by Julian
   Madoerastraat 34
   7556 SN Hengelo
- De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Wij adviseren de artikelen verzekerd en/of met track en trace te verzenden. by Julian is niet aansprakelijk indien er wat misgaat bij een retourzending.
- Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen zorgen wij dat het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen wordt teruggestort op je rekening.


Mijn armband is te groot/te klein, wat nu?
- Mocht je armband te groot of te klein zijn dan kan deze omgeruild worden voor een andere maat. Volg hiervoor de bovenstaande retourprocedure.
- De kosten voor het opsturen van de nieuwe maat zijn voor rekening van by Julian 


-BETALEN-

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

by Julian biedt de volgende betaalmogelijkheden aan:
- via Ideal.
- v
ia Bankcontact Mister Cash. 
- v
ia Creditcard, wij berekenen een deel (3,4% over het totale verkoopbedrag) van de kosten door aan de koper.
- via overschrijving: 
Het afrekenen van de bestelling kan door middel van overschrijving op bankrekeningnummer NL25 KNAB 0257037136 t.n.v. Winkel van Indah te Hengelo. Overschrijving dient plaats te vinden binnen 5 werkdagen na het bestellen. Het plaatsen van een bestelling is een rechtsgeldige aankoopovereenkomst. Zodra het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verzonden. 

Kan ik veilig betalen?
Ja, om ervoor te zorgen dat jou shop- en surfervaring veilig gebeurt maken wij gebruik van SSL technologie. Deze technologie versleutelt en beschermt alle gegevens die via internet naar ons toegstuurt worden. Als SSL is ingeschakeld zie je een hangslot in de adresbalk van je webbrowser (voor het ingevoerde adres).



-KLACHTEN-

Ik heb een klacht, wat nu?
- We raden je aan je klacht eerst aan ons te melden door te mailen naar info@byjulian.nl of contact op te nemen via ons contactformulier. Dit dient binnen 7 dagen nadat de gebreken zijn geconstateerd te gebeuren.
- Binnen 7 dagen vanaf de datum van ontvangst ontvang je van ons een antwoord.
- Indien de klacht niet onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 

Geschillen 
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland. 
2. De consument kan het geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform ( http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem contact met ons op via info@byjulian.nl of via ons contactformulier.

 

© 2018 - 2019 by Julian | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Instagram en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.